tiistai 16. lokakuuta 2012

Toivepostaus - tatuoinnit.

Tosiaan multahan niitä löytyy semmoset 12 kappaletta ja suurimmalla osalla ei ole mitään sen kummempaa merkitystä. :) Mulla on tällä hetkellä vaan webkamera käytössä, joten kaikista tatuoinneista en kovinkaan hyviä kuvia saa, mutta eiköhän niistä jonkun verran saa selvää.

Niin ja tosiaan, itse tykkään kaikista näistä kuvista, vaikkei ne ammattilaisen tasosia olekaan joten turhat "hyi ku kauheita" kommentit voi suosiosta jättää sanomatta. :) 



Kokonaiskuvaa tästä käden kuvasta en saanut webillä otettua, niin saakoon tällänen kurkistus kelvata.


Nyrkkirauta pari päivää tekemisen jälkeen joten lopullinen tulos ei tuossa vielä näy "ruven" alta.

Tää rotta on ensimmäien kuva, minkä oon ite koskaan tehnyt ja vaikkei se mikään mestariluomus olekaan, niin ite siitä tykkään. Joojoo korjailla pitäis, sitten kun jaksaa. ;)

Isoveljen muistolle.

Ihka ensimmäiseni ja ainut liikkeessä otettu kuva. :) 

TIEDÄN, on kamala "tassu", mutta ainakin sain erään kuvan peittoon, eikä sitä kovin moni vaatteiden alta näe, kun on tuommoisessa kohtaa. Samalla vähän masukuvaa rv 20+1 :D


Toisessa jalassa olis vielä yksi kuva, mutta siitä on nyt hankala ottaa kuvaa.. ehkä sitten joskus. :)

12 kommenttia:

  1. Tosi nättejä ja tykkään noista ruseteista jaloissa :) Pitäisi itsellekkin saada joskus hankittua uusi kun vaan keksisin, että millaisen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia. :) Heh, mulla taas olis liikaakin ideoita mitä haluaisin! :D

      Poista
  2. Mä tykkään hirrrrrrrrrrveesti noista ruseteista. :-D Tahtootahtoo........... (huomaa, että mulla on joku pistepäivä tänään).


    Teetkö mulle tatskan? :------------------)))))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe mäki tykkään, ne on ehottomasti mun lempparit! :D
      Toki. :)

      Poista
  3. Vastaukset
    1. En, lainasin puhelinta ja soitin tos viime viikolla niin sanoivat että pitäs pian tulla.. huoh, eihän se oo ollukaan ku kuukauden-pari tulossa se väri. :D

      Poista
  4. Vautsi! nuo tatuoinnit jossa on Mean ja veljesi nimet, ovat ehdottomia lemppareita! Itse haluan myös käydä tatuoimassa enkelityttöni nimen ja hänen sairaalassa otetut jalanjäljet :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itekin tykkään niistä. :) Oi, tuo jalanjälki idea on aivan mahtava.

      Poista
  5. Hienoja! Vautsi en tienny että itsekkin teet :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia. Juu no en mä sitä kauheesti mainostakaan, pääasiassa itelle ja joillekin kavereille vaan tehny. :)

      Poista

Popular posts